hétfő, február 26, 2007

ötödik kör, érdekes felfedezéseket teszek

ellen. nagyon vicces az ellen, főleg a szüneteivel. amikor nem beszél. meg azt mondta, utalva a zöld dologra, hogy megkérték, hogy újrahasznosítsa a vicceit.

na ki jön? a színésznő, aki díjakat ad át. és most tényleg, hehe, cameron diaz, kérlek, dögös amúgy, bár szerintem szőkén jobb. legjobb animációs film, ha jól értem. az jön. a táncoló talpak nyer, a pingvines.

albert györgyi csak köszönömöt fordít.

itt van ben affleck. a south park óta csak a segg arc jut róla eszembe. egy montázst konferál fel a forgatókönyv írókról, illetve arról, hogy a filmekben hogyan jelentek meg eddig az írók, csak gondolom ez a legjobb forgatókönyv írókhoz antré. ez is tök jó összevágás amúgy. én mindig ezeket bírtam a legjobban. az összevágásokat. (gec, jack nicholson tiszta kopasz, fel sem ismertem szinte). ben nem adott át díjat, csak ennyi volt.

mert már a királynő főszereplője (legjobb színésznő díjra jelölt) és tom hanks vannak a színpadon. és akkor ők adját át a legjobb adaptált forgatókönyv díjat. borat is jelölve van, bocsi! hihi. a tégla forgatókönyv írója nyert. egy hosszúhajú pacák, william monahan. na.

azért a judi dench és kate blanchett filmet meg kellene nézni már csak miattuk is.

martin scorsese meg ahogy öregszik, egyre jobban hasonlít woody allanre, nem? és nem csak a szemüvege miatt.

reklám.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters