hétfő, február 26, 2007

negyedik kör, ebben nincs díj

scorsese filmjét mutatják be, a tégla, tudod. györgyi ezredszer mondja el, mennyire imádja az ő leóját.

a verdák című film betétdalát adja elő egy majdnem kopasz tag gitáron és egy ősz hajú bácsi zongorával. uncsi dal, általában ezek a filmbetét dalok már csak ilyenek, kivéve persze a björköt vagy 5 évvel ezelőtt, hihi. nem is nyert persze. mindegy is.

3:31, fiatal még az idő, most ásítok először amúgy. azt a rossz málnaszörpöt iszom, amit vagy két hete vettem itt a sarki nonstopban, és ami ugyan nem light, mégis light íze van. sajnos háromnegyed három körül megettem a mars csokimat, ezért már nem maradt édességem, a fene egye meg.

na, most meg melissa etheridge adja elő a nótáját, ami egy dokumetumfilmhez készült (al gore-ról szól), és ez nagy kuriózum ugyebár. sosem szerettem amúgy melissát, már ahogy énekel, azt nem. de asszem az anne lebovitz készített róla, meg a családjáról (csaja plusz gyerekek) olyan csudás képeket, hogy egy életre megkedveltem őt, bár semmit sem tudok róla.

na, emlegetett alelnök megjelenik. szóval al gore és leonardo dicaprio a színpadon. az oscar zöld lett vagy mit mondanak, hogy környezetvédősen készültek az oscarra, nem is értem. közben hugh grantet is mutatják, kurva vicces szemüveggel, nagyon intellektuális. meryl streep. imádom. tiszta magdika, tudod, a nagynéném. egy az egyben.

és reklám.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters