hétfő, február 26, 2007

második kör, magyar érdekeltséggel

vicceseket mondott ellen, pl ezt: ha nem lennének kiskorúak, feketék és melegek, nem lenne díjátadó.

a rövid szünet után will pharell (nem rokona pharell williamsnek, tudod) énekel vicceset, hát nem tudom, ez ilyen amcsi humor, amin ők nagyokat tudnak nevetni, mi kevésbé. most jack black is berohant énekelni. őt szeretem, de ez akkor sem vicces még nekem. kiszólnak a jelölteknek. ez sem vicces. most egy harmadik is énekel, ő egy csomó filmben játszott, de csak a chicagóra emlékszem, hogy roxie férje volt. ő a közönségben ült, onnan ment fel énekelve a színpadra kérlek. albert györgyi persze közbe beszél. persze minden jelölt nagyon nagyot nevet, mondom, vicces dalt adtak elő.

ők adják át a legjobb maszkért járó díjat. mégpedig a pan's labirynth már megint, itt is két olasz asszem, férfi és nő. te, lehet, hogy ez egy olasz film?

ellen a színfalak mögött most, beszélget egy csávóval. egy kislányt és egy kisfiút szólít a színpadra, az egyik will smith fia, a másik egy oscarra jelölt kisjány, abigail breslin. cukik. legjobb animációs kisfilm kategória, ebben van a magyar film is, amit nem néztél meg, a maestro. na. hát, nem a magyar csávó nyert, hanem valami danish poet. torill koret, asszem ez volt kiírva, egy szőke maca. rajzos film amúgy.

a gyerekek még egy díjat adnak át. legjobb rövidfilm. amúgy a will smith tök büszke a gyerekére. nyílván. te is az lennél, nem? (3:03 van amúgy.) na, a díjat ari slander, izraeli ürge kapta, palesztin-zsidó konflikt. klassz. bocs amúgy, ha nem jól írom a neveket, de nem látom, mert csak rövid ideig mutatják, és tudod, én csak a szelebeket figyelem közben.

amúgy madonna nincs ott sajnos.

egy vetítő ereszkedik le, nyílván vetítés jön. ja igen, tudod, minden oscaron mutatnak egy részletes bemutatót az 5 jelölt filmről. most a clint eastwoodé van épp. te, én a clint eastwoodot úgy utáltam rég, és olyan kellemesen csalódtam benne. na mindegy.

megint szünet van, csak nem jöttem rá, mert azt hittem valami montázs, de nem. nyomom a postot akkor.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters