hétfő, február 26, 2007

hetedik kör, végre valaki sír

naomi watts és robert downey jr a színpadon, a legjobb vizuális hatás díját adják át. te, én nem bírom naomi wattsot, 21 gramm ide vagy oda. persze a 21 grammot úgy láttam, hogy nem is láttam, mert másra koncentráltam közben, lehet, ez a baj. na, kérlek, a karib tenger kalózai kettő stábja kapta a díjat, négy pasi, nem sorolnám a neveket, nem hiszem, hogy van köztük cimborád. tök vicces, hogy ilyen őszes, ötvenes ürgék csinálnak ilyen vizuális dolgokat, bár gondolom, ezek ilyen igazgatók, és akik tényleg csinálják, azok huszonéves suhancok, nem?

na, itt a szerelmed, catherine deneuve, meg egy ferde szemű pasi, akinek tudom a nevét, de nem jut eszembe. ja de, ken watanabe. az elmúlt 50 év legjobb feliratos, vagyis nem angol filmjeiről készült összevágást konferálnak fel. gondolom, a legjobb külföldi film kategória jön, gondolom a blokk után bejönnek a díjátadók. annyira vicces, hiszen hát igazából EZEK filmek, basszameg. ez a filmművészet, nem az amerikai filmek, de most elfogult vagyok, nyílván van sok jó amerikai film is. cate blanchett és clive owen adják át akkor a legjobb külföldi film díját. a mások élete kapja, ez egy német film, a pesti estben jót írtak róla, de ez semmit sem jelent.

ellen tapsol. most árnyjátékot játszik egy fal mögött. tiszta bolond. közben bejött a balettcsoport, hogy eljátssza a következő koreográfiát a filmzenére, tudod, amiket jelöltek.

de már újra a színpadon. és george clooney-t konferálja. aki viccelődik, hogy együtt ivott al gore-ral, gondolom, martinit, hehe. a legjobb női mellékszereplő díját adja át. jennifer hudson kapta az oscart, aki a dreamgirlsben szerepelt, és állítólag az american idolból kiesett, pedig... mindegy, most sír. minden néger nő sír az oscaron? a nagymamájáról beszél, szívhezszóló, ha látnál, tudhatnád, hogy én is könnyezem. jó, nem.

reklám megint.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters