hétfő, február 26, 2007

nyolcadik kör, megijedek celine-től

4:40, jelenet a babelből. biztos jó ez a film amúgy. de nem megyek moziba, utálom a mozit. majd dvd-n, vagy 14 év múlva az rtl klubon.

eva green (bond lány, azt mondják), és egy fiú a színpadon (aki a babelben játszik, azt mondják), nem tudom, kik ők. a díjátadóknak nem írják ki a nevét sajnos, vagyis illene tudnom, de sajnos nem tudom. lemaradtam bulvárban sajnos, rég voltam otthon, rég olvastam story magazint. egy kínai film nyerte a rövid dokumentum film kategóriát.

jerry seinfeld a színpadon, én úgy szerettem a seinfeld showt, adták ezt itthon? úgy emlékszem, hogy igen. mindegy is. a legjobb dokumentum filmnek járó díjat adja át. dejó philip seymour hoffmann is ott ül (baszki, már azt sem tudom, hogy az ő nevére jól emlékszem-e), annyira szeretem, jaj. meg oprah is ott van. al gore filmje nyert, egy különleges igazság, asszem, ez a címe. felálltak az emberek, de nem hiszem, hogy a film nagysága, inkább al gore miatt.

na, most mutatták jodie fostert is. olyan vicces, hogy így gyerekkorától ismerjük. és már milyen idős azért. ahhoz képest persze.

na, clint eastwood a színpadon. valami ennio morricone-val lesz, mert róla beszél. több mint 400 filmzene, bassz, azért az elég sok, nem? két hetente ír egyet kb, nem? na, ennio morricone életműdíjat kapott, kérlek. jön egy összeállítás is. na, azt hittem ez csak jó lehet, de a kisfilm után celine dion úszott be a színpadon, hogy elénekeljen egy morricone dalt (i knew i love you), hátööö, tudod, hogy vagyok celine-nel... a fejformája olyan, mint a sarah jessica parkeré, nem? mindegy, remélem, rövid dal. nem rövid dal. az sz betű helyett mindig ilyen cs-s c-ket énekel, nem is értem. na, vége, és akkor most jön ennio a színpadra. felállnak megint az emberek. clint a mikrofonba tapsol, elég rossz hangja van. olaszul beszél ennio, cuki. ez vicces, lehet, nem tud angolul valaki, aki vagy 40 éve főként amcsi filmeknek ír zenét? persze mindegy is, nem fontos.

reklám jön.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters