szerda, november 29, 2006

kedd-tudat

egész nap kedd-tudatom volt (ezt a kifejezést most találtam ki, asszem), szóval így. épp ezért, még délután sem akadtam ki, mikor megláttam az impresszóban ülve a két emailt, azonos timing, viszonylag nagyobb volumenű feladattal. viszont most, hogy megnéztem rendesen, kinyitottam a csatolt cuccokat, és realizáltam, hogy holnap csütörtök van, bevallom egy pillanatra beszartam. de csak egy pillanatra, mondom, ugyanis nem gond, mert semmi sem az. kicsit korábban bemegyek holnap, hogy a szokásos reggeli rituálé ne a munkaidőből raboljon el veszélyes negyedórákat, és hogy jobban essen mindez akkor, ha már készen vagyok a melóval.
súlyosan tudatos vagyok, legalábbis elméletben. azért egy picit ez is paradox.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters