hétfő, július 11, 2005

voltam

ladies pride-on, kurvarég ittam már töményet, no, most sikerült csúnyán berúgnom. táncoltam is, meg minden, a szomjas is ott volt, akinek nagyon örültem, mert nem láttam már vagy ezer éve. vicces azért az ilyen mulatság. engem nagyon untat a zene, mert szerintem kb 5 éve ugyanazok a dalok vannak, ugyanabban a sorrendben. de a lányok (ugyanazok a lányok) szeretik, táncolnak rá azért. meg hát én is, a szomjassal például:)

na mindegy is. tegnap meg úgy jártam, hogy a k&h szerint pénteken 9 ezer forint volt a számlámon, smsben kaptam az értesítést. ezért nyugodtan tankoltam tatánál, 3 ezer forint értékben. majd mikor kártyámmal fizettem, közölték, hogy fedezetlen számla... szóval nem értem. eddig is tele volt a tököm a k&h-val, de most ez már sok egy kicsit.

a kollegám, a marci, meg már ránézésre is lefáraszt. ilyenek vannak.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

mer egy bárgyú fasz, azér fáraszt le :[

website statistics
hit counters