péntek, július 08, 2005

itthon

érdekes élmény volt ez a temetés. sírtam sokat. ez például érdekes élmény volt. mikor megláttam a nagynénémet, meg a három gyereket sírni, akkor nem volt mit tenni. ez van. viszont nagyon jó volt magdiéknál utána. beszélgetni a gyerekekkel. úgy megnőttek. ádám tök helyes lett. nagyfiúk már.

anyámnak meg marha jó lába van. az van.

mindjárt indulok vissza.

a nagyapám temetésén nevettünk. tényleg érdekes gyerekként mennyire nem fogja fel az ilyesmit az ember. bálint, aki 10 éves azt kérdezte, miért nem a nagypapa halt meg. azt mondta, hogy ő azt szeretné, ha ő hamarabb halna meg, mint boti, aki az ő féléves öccse. azt mondta, ez így volna rendjén ugyanis.

1 megjegyzés:

kisdubos írta...

Dédapám temetése: még nagyon gyerek voltam és sírtam. Nem is értem, miért. Jóformán azt sem tudtam, ki volt.
Nagyapám temetése: sírtam. Előtte egy vagy két nappal altatták el a kutyánkat. A nagyapámat nem szerettem.
Nagyanyám temetése: őt sem szerettem. Nem is voltam a temetésén. Igazából csak ebben a pillanatban gondoltam bele, hogy ez másoknak rosszul eshetett. Hát ez szar.
Szóval a temetések ilyen kellemetlen események. És a neheze még csak ezután jön.

website statistics
hit counters