péntek, január 02, 2004

tegnap miután körbejártam éjjel a várost, hogy valahol végre találjak kenyeret és nem sikerült.. szóval mikor hazaértem és éppen a humor1-et néztem úgy, hogy egyáltalán nem érdekelt, és elindultam a modern héber költők című antológiáért, hogy elüssem valahogy az időt.. szóval mikor épp a kezembe vettem a könyvet megcsörrent a telefonom. egy nagyon kedves barátnőm, vagyis nem. egykor volt nagyon kedves barátnőm. vagyis ez sem. szóval egy barátnőm telefonált, hogy kocsival pár percre van tőlem és van nála kenyér. és elhozná nekem, csak nem tudja, hol lakom. és akkor megmondtam, és akkor elhozta. lementem érte a ház elé, és tényleg ott volt, és tényleg adott kenyeret. meg a kezembe nyomott egy üveg nagyon finom, tokaji muscat ottonel elnevezésű fehérbort is. aztán elment. én pedig valószínűleg remekül néztem ki, ahogy az utcán battyogtam: számból cigi lógott, bal kezemben egy félbevágott kenyér, a jobban pedig egy megbontott fehér bor. ez kérem a boldog s új év.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters