péntek, január 02, 2004

egyébként iszonyú álmom volt. azt álmodtam, hogy valami táborban vagyok. mint a régi úttörő táborok, olyanban. és pisilni mentem épp, előttem jött ki a klotyóról a gryllus dorka. bementem, és egy olyan wc volt, hogy hihetetlen. persze álmomban természetes volt az egész. szóval a wc egy pottyantós dolog volt, kb nem is tudom, talán két pingpong asztal méretű. de nem volt ülőke része, csak egy hatalmas gödör. abba kellett intézni a dolgokat. a széléről bele. no és le volt takarva egy fekete nylonnal. és a nylonon volt egy széklet, meg papír és egy levél rajta dorkától, hogy talán jobb lenne, ha a takarítók végeznék rendesen a dolgukat, mert a budiba már nem fér cucc. nem tudom hogy került oda gumikesztyű, de egyszercsak a kezemen volt és egy sparos szatyorba pakoltam dorka termékét. és aztán megemeltem a nylont, hogy hátha még van hely egy pisinek. és ahogy megemeltem gyereksírást hallottam a gödörből. elrohantam segítségért.
beteg egy álom. a gyereksírás részét értem, mert a macska épp tüzel és folyton úgy sír, mint egy csecsemő. a dorkást is értem kb. de hogy hogy jön ide az a sok kaki??? na jó, nem fejtegetem tovább, így is elég durva.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters