péntek, november 21, 2003

ilyen korán szerintem még sosem írtam postot.

hihetetlen köd van kint. illetve most már kezd felszállni, de mikor ébredtem, szinte semmit sem lehetett látni a városból.
az black eyed peas zenekar shut up című dala szól a tévében, amit valamiért a napokban nagyon megkedveltem. és folyton az jár a fejemben, hogy libegőzni kellene. el kellene mennem libegőzni. sosem éreztem még ennyire erősen ezt. tegnap tört rám az érzet és azóta csak fokozódik.. egyszerűen muszáj elmennem libegőzni.

és 12.45kor lesz a mezítláb a parkban a tv2n, ami édesanyám legkedvesebb filmje, és valahogy én is nagyon szeretem. nem is tudom miért, valahogy robert redford mindig annyira nyálasnak tűnt, de ebben a filmben még őt is elviselem. szóval remeknek ígérkezik a kora délután.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters