kedd, május 19, 2009

megint ez a munkakerülés megy. megcsinálhattam volna tegnap délután, de mondtam, hogy majd este. aztán este mondtam, hogy majd reggel, fel is húztam az órát hétre. aztán hétkor mondtam, hogy majd fél 8, aztán meg hogy majd 8, akkor is bőven lesz még idő. aztán mondtam, hogy majd bent. aztán bejöttem, és majd egy cigi után. aztán, na jó, egy csocsó még belefér. aztán kinyitottam egy wordöt, és leírtam egy mondatot, de hívtak cigizni, gondoltam, az még nem para. 

most itt ülök, és tudom, hogy max negyed óra lenne, és aztán annyit cigiznék és csocsóznék lelkifurdi nélkül, amennyit akarok. de egyszerűen nem megy. na ez vagyok én basszameg.
na de most nekikezdek. letudom a gecibe.

1 megjegyzés:

sarimarton írta...

Úgy is kell azt, tudd le a gecibe.

website statistics
hit counters