péntek, október 31, 2008

tegnap meg egészen új helyeken voltam, persze semmi izgalmas, mármint nem úgy izgalmas. csak én pl. az örs vezér terén kb. akkor voltam, mikor a forma 1-en dolgoztunk, mert onnan indult a hév, illetve mikor a metrónál voltam kicsit korrektor. meg talán egyszer a carmittal voltam ikeában, mikor juka épp lepisilte a párnáját 60-adszor.

szóval, hogy ott voltunk, egészen pontosan a sugárban, mármint a sugárban voltunk hosszabb ideig, és nem is tudom, hallottam-e olyan klassz chillout zenéket itt pesten valaha, mint amik ott mentek. olyan érzés volt, mintha valami dél-spanyol tengerparton éppen kelne fel a nap, és mondta is az éva, hogy táncolunk a parketten, először azt mondta, hogy csak ők táncolnak, mert én a mátéval heverészek valami függőágyban, de aztán mondtam, hogy erre a zenére én is egészen biztosan mozgok, meg simulok, úgyhogy képzeletében kicsit aktívabbá gondolt.

mindegy. coffee with sugar a hely neve. szellemes.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters