kedd, augusztus 12, 2008

etc.

antiszociális vagyok. közben meg nem is. nem vagyok jó passzban. két napja nem ettem, mára már nem is kívánom. inni akarok. fogok. jön a sziget. utálom, de van kedvem. van kedvem, de félek. este szülinapozunk. ajándék a szatyorban. be fogok rúgni. holnaptól szabi. sziget. szabi. aludnék. holnap jön dávid. nincs kedvem dávidhoz. nincs kedvem szigethez. van kedvem szigethez. tejet iszom. cigizek. nem tudok felkelni az olimpiára. fel akarok kelni az olimpiára. nem vagyok éhes. utálok mindenkit. tökre vágyom társaságra. álmos vagyok. antiszociális vagyok. közben meg nem is.

4 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

let me put on my health food advisor cap, hogy david cross-t parafrazáljam az arrested development c. tv-sorozatból (te ismered azt? mert te is olyan vagy, mintha neked személy szernt találták volna ki, szerintem a legviccesebb dolog evör a műfajban, na főleg ha rossz passzban vagy).

szóval azért kotnyeleskedem itt, mert egyrészt addig sem dolgozom, másrészt meg épp léböjtözöm, és az idevágó szakirodalom azt tartja, hogy amikor az embernek nincs kedve enni, akkor detoxolna a szervezet. és detoxol is, és az nem olyan jó érzés az elején. most nem azért, hogy léböjtöljél, csak azért, hogy ha nem eszel, már azzal is tettél magaddal egy szivességet. az ivásig, hihi.

Névtelen írta...

vakar vakar:)!
kicsi buksi!

villanella írta...

ismerem, szeretem. tanácsot meg nem tudom, szerintem azt csinálom, ami jó, ééérted :)
jut eszembe, te nem leszel szigeten?

Szomjas Zsiráf írta...

én nem. :) én 2005-ben od-ztem szigetileg, az egy nagyon jó hét volt, de azóta semmim se kívánja. a josé gonzalest sajnálom. én lassan beleszokom a középkorú életvitelbe. :) (amit már tinikoromban is csináltam)

website statistics
hit counters