csütörtök, augusztus 14, 2008

coming out

én most nem tudom, és azért nem tudom, mert akkor még nem voltam részeg, vagyis tuti, hogy ezt énekelte, csak nem tudom, miért. szerintem coming out volt, mert ezzel miért viccelne egy szigeten az ember. még a magic mirrorban csakcsak, de a nagyszínpadon?
szóval ezt énekelte alanis, ráadásul ilyen szünettel, hangsúllyal, meg minden:
"it's meeting the girl of my dreams, and then meeting his beautiful husband."
az eredeti sor meg ugye nem egészen így...

na mindegy.

kiöregedtem ebből, persze ezt már három éve tudom.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem azt énekelte, hogy "man of my dreams" aztán "his beautiful husband". Különben "her beutiful husband" lenne. De ahol én álltam, nagyon szar volt a hangosítás, nemtom hátrébb szólt-e valami dob+basszuson kívül.

villanella írta...

lehet, hogy igazad van, igen.

kisdubos írta...

Alanis emlékeim szerint már nagyon rég óta így énekli ezt a számot.

website statistics
hit counters