vasárnap, május 20, 2007

ébredésről

anyámat 10-re kellett vinnem egy helyre. 8 előtt keltett azzal a szöveggel, hogy mindjárt menni kell. majd mellémfeküdt, és miközben én majdnem meghaltam, ilyeneket mondott: nem bántásból mondom, mert nagyon elégedett vagyok a lakásoddal, de a fürdő... kellene venned sósavat a zuhanyfülkébe. olyan a fürdőd, mint egy pipereszalon. kellene felszerelni egy polcot a fürdőbe még.
most csak ezek jutnak eszembe, mert aludtam közben. igenis szerű nyögéseket bírtam produkálni a mondataira. és tudtam, hogy nincs mese, fel kell kelnem.
úgyhogy felkeltem, odatettem a kávét, és jöttem, hogy bekapcsolom anyámnak a wiwet, aki már olyannyira tűkön ült, hogy kiderült, megpróbálta bekapcsolni a laptopot, pont azzal kapcsolta ki.. a jelszavamat meg nem tudta, szóval szerintem ezért ébresztett igaziból hamarabb. heh.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

de cuki! :-D

villanella írta...

hááááát, bedagadt szemmel annyira nem az:))

Névtelen írta...

visszasírod még te ezt! :-D

villanella írta...

tudom:)

website statistics
hit counters