szombat, április 21, 2007

matek

a világ nem elég. ezt sosem értettem, ezt a mondatot.
ma este furcsán filozofikus hangulatban vagyok, és úgy egyáltalán, éppen iszonyatosan unom az embereket, és rájöttem, hogy a matematika nagyon fontos alapja a pszichológiának. az emebrek 90%-át jellemezni lehet egy egyszerű, de maximum két ismeretlenes egyenlettel, ami nem jelent semmit, hiszen erre is tudunk megoldóképletet, meg mindenre, ugyebár. és ez az, ami untat. csak az bír lekötni, akinek az egyenletében időről időre megjelenik egy véletlen, vagy egy faktoriális, vagy a fasz tudja, miről beszélek mostmár. és nem, nem én vagyok gecijó matematikus, hanem az egyenletek végtelenül egyszerűek. nem is írok inkább, mert. csak.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

untat, hogy minden olyan kiszamithato?

villanella írta...

többnyire igen, haha.
viszont olyan kiváncsi lettem arra, hogy te ki vagy. meg hogy vajon ismerlek-e vagy egyáltalán nem. és ha nem, akkor megismerkedünk-e, vagy valami.

website statistics
hit counters