péntek, március 30, 2007

töltődés

szóval annyira megszoktam, hogy nincs saját netem, vagy hogy ha van is, akkor lopott wifi, tehát lassú, hogy a hét elejéig nem jutott eszembe a torrent letöltés. egszerűen kiment a fejemből. nem is értem.
viszont azóta megnéztem az összes l word részt (először kurva sokat sírtam, aztán ma meg kurva sokat nevettem), néztem született feleségeket és dirt-öt is, csak annyi korlátoz még több sorozat letöltésében, hogy nincs elég memóriám. mármint a gépemnek. mármint szabad. memória.
szóval az időm nagy részét sorozatok nézésével töltöm.
de holnaptól egészen más lesz, a jövő héten pedig most már tényleg munka.
egyébként ma éreztem először újra erőt magamban. és furcsa, de ezt azonnal hányinger követte, meg ilyen szagokra való érzékenység. de most már jó. megint erő van. vagy legalábbis töltődöm. na.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters