kedd, március 27, 2007

még levelek kálmántól

kálmán:
"Kedves Villa!

Azt hiszem elszúrtam valamit. Tanácsaim folytán ön rövidesen megszabadul az utolsó ezüstöspikkelykéjétől, és további segítségre nem lévén szüksége, én hiába várom majd
kedves leveleit.
Muszáj lesz, adjak egy-két nem igazán hasznos tanácsot is, vagy legalább azt a tenyészcsótány párt fogadja el, és ismét tartalmasan telnek majd estéi.
Komolyra fordítva a szót, örülök, hogy segíthettem. Az igazat megvalva, nekem egy lakás kezelésért felbumlizni Budapestre Szegedről nem lett volna nagy üzlet, vagy ha azt csináltam volna belöle, akkor önt kellet volna pofátlan módon pénzzel lehúzzam. Ennél viszont többet ér nekem az, ha van olyan ember is, aki jót gondol rólam. Egyébként a saját háztáji hangyáimat is protect-b csótányirtó aerosollal tartom sakkban.
Tehát kérdésem a következő: Amennyiben és annak ellenére, hogy az utolsó rémísztő és undortkeltő EZÜSTÖSPIKKELYKE is elpusztul az ön lakásában, szakít-e majd arra időt, hogy pár sorával időröl időre megörvendeztessen? És ha igen, javasolhatom-e, hogy tegeződjünk?

Tisztelettel: Kálmán a pikkelykék réme"

villa (aki elbaszta a tegezést-magázódást):
"kedves kálmán,

ha ennyire örül nekik, akkor kedves leveleimre továbbra is számíthat:) én pedig annak örülök, hgy ennyire kedves, és tisztességes, ritka ma már, hogy valaki segítökész legyen, anélkül, hogy kihasználná az embert.
szóval persze, levelezhetünk ám, eddig is nagyon jól szórakoztam a levelein:)

villa."

kálmán (aki felhívta erre a figyelemmet):
"Szervusz Villa! Jó reggelt kívánok önnek Villa! Örülök kedves válasz levelének Villa! Levelét megkaptam, tisztelt Villa Úrhölgy!
A fenti négy megszólításból válassz, illetve szíveskedjék választani, nagy tisztelettel, ha kérhetem!
Egyértelműbb visszajelzést kérek, ha egy mód van rá.
Az viszont igaz, hogy lehet magázódni úgy, hogy a másikat a legcsekélyebb tiszteletben sem részesítjük, illetve tegeződni úgy, hogy az ne legyen sértő.
Más! Itt Szegeden szép napnak igérkezik. Úgy néz ki, dübörög a tavasz. Csak a tél, az sikkadt el teljesen. Nagyon hiányzott. Imádom a friss, fehér havon faroltatni a kocsimat. Bár ezek a mindenféle elektromos ketyerékkel feltuningolt
járgányok már nem igazán alkalmasak erre.
Annál sincs felemelőbb élmény, ha az erdőt járván, egy nagy marék hó zuttyan a nyakamba, az épp felettem magasodó fenyő, egyik ágáról.
Most már mindegy, azt az évszakot kell élvezni, amelyik épp soron következik. Abban a nagy Budapestben is érezni az évszakok varázsát?
Nekem sikeres volt a tavaszvárás. Négy napig oda voltunk barátaimmal erdei szalonkát lesni. Bizton állíthatom, Őriszentpéteren az éjszakai égbolt még mindig teli van
tűzdelve csillagokkal. Brrr, de szép volt. Szívem most is oda húz. Az órám meg dolgozni.
Így, hát zárom soraim. Szép tavaszi reggelt kívánok: Kálmán"

4 megjegyzés:

do you like my tight sweater írta...

hihetetlen jól ír a kálmán.
"a saját háztáji hangyáimat is protect-b csótányirtó aerosollal
tartom sakkban."

villanella írta...

ugye? nagyon szabatos:)

Névtelen írta...

annyira rendben van kálmán....meg a levelezésetek, elvesz szted feleségül? :-D

villanella írta...

hüje állat:) ehhe.

website statistics
hit counters