kedd, március 27, 2007

akartam...

nem tudom, kirakjam a mai levelet is kálmántól? érdekel ez valakit rajtam kívül? ehhe.
itthon gyengélkedek. sosem gondoltam, hogy valaha használom majd ezt a kifejezést, pedig milyen jó, nem?
tök sok dolgot akartam írni, pl arról a cicáról, aki tegnap a ráday csatlakozott hozzánk, és mint egy kis cimbora, a pink cadillekig kísért minket (ott megadta magát a pizza illatnak, amit nem csodálok), meg akartam arról is, hogy sikerült codec-et letöltenem, úgyhogy egy csomó filmet tudok nézni mostmár, meg arról is, hogy egy nagy követ raktam le megint magamról kb 5 perc alatt (a faszért nem vagyok képes egy feladatot megcsinálni akkor, amikor kell).
de nincs kedvem mindezt kifejteni.
lassan inkább alszom.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

engem erdekel

Névtelen írta...

gondolhattam volna..:) mindjárt akkor..

Névtelen írta...

kálmános levelezésed szupercsúcs!

Névtelen írta...

KÁLMÁNT AKAROM!!!!!!!!!!!!!

website statistics
hit counters