vasárnap, február 18, 2007

sms

vicces azért. nem voltam nagyon berúgva tegnap, még sem emlékeztem mindenre.
kaptam délben egy smst, hogy igazam volt, és elnézést. erről eszembe jutott, hogy lebasztam egy lányt, aki szokásához híven infót kért tőlem a héten smsben, és miután megadtam, kurvára nem válaszolt semmit, még egy köszönömöt sem, ahogy szokta.
ő persze mindig ilyen volt, mindig is ilyen lesz, nem is tudom, miért mentem oda hozzá tegnap, hogy ez így nem jó, és hogy minimum egy jólvanköszit illik válaszolni, de én meg mindig is idealista voltam, és ezek a dolgok valamiért fontosak.
mindegy, ezek szerint hatott. persze lehet, hogy jobb lett volna, ha mégsem szólok.

egyébként zseniálisat főztem, most ettem egy mélytányérnyit, és asszem mire lesz erőm felkelni, addigra este lesz. szóval ma ez egy ágynap. és ez így van jól.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters