vasárnap, december 24, 2006

karácsonyos picit

a legviccesebb karácsonyi sms versenyt tutira balázs nyerte, de egyébként is a vidámság jegyében telik a karácsony, leszámítva a porszívózást, meg felmosást, meg anyuci-vigasztalást.

sosem engedem lehangolni magam, ha nagyon fura a dolog, akkor úgy veszem, mintha egy karácsonyi film lenne az rtl klubon, rágyújtok, sms-t írok, kimegyek wc-re, nem szereplő vagyok, hiszen nem én gerjesztem, még csak be sem fogadom. de most nem voltak még súlyosságok.

viszont ribivel halálra röhögtük magunkat telefonon, nagyon remélem, hogy mindent, amit nekem mondott publikálni fog.

itt ajándékozás még nem volt, de nem is nagyon hoz lázba a dolog, bevallom. szakadt melegítőben rohangálok cigivel a számban, a nővérem magához képest nyugodt és kedves, anyám miséket hallgat a rádióban, amit nem értek, ilyenek vannak.

meg kurvára mennék vissza pestre, bevallom.

tegnap a kilátóban voltam, ma a kistokaji tóhoz mentem ki, csak hogy kicsit egyedül legyek. olyan embereket szeretnék, akikkel lehet kettesben egyedül lenni - csendben.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

szinte csak úgy választod magad köré az embereket, hogy rendelkeznek ezen ritka és áldott képességgel. vedd végre észre, csurikám.

villanella írta...

jóvanna.

website statistics
hit counters