csütörtök, október 05, 2006

éjjeli

szóval találkoztunk a ház előtt, és bementünk a nonstopba. 5 darab müzlis szeletet, egy meggyes sport szeletet, egy cigit és egy üveg fehérbort vettem, a ribi meg egy kinder buenót és egy olyan mogyorókrémes cuccot, ami nem zanussi, hanem hanussi, vagy valami ilyesmi.

aztán elindultunk a gödörhöz. a merlinnél elkezdett cseperegni az eső, aztán, mikor beletört a dugóhúzó a borba, már jobban esett. lementünk a gödörhöz, a ribi megkért egy pultoslányt, hogy nyissa ki, adott is nekünk drekót, de az az érdekes, hogy mire kihúzta a dugót, eltűnt a beletört fémdarab. egyszerűen nem volt sehol.

aztán leültünk a lépcsőre, kortyolgattuk a bort, meg néha cigiztünk, és beszélgettünk. lassan és halkan. nagyon jó volt. csak a fele bor fogyott el, picit berúgtam, és egyszerre éreztük, hogy el kellene indulni.

maradt két müzlis szeletem és a meggyes sport holnapra. a bort a deákon oda akartam adni egy hominak, gondoltam, a padokon úgyis ott lesz valaki, de pont nem volt, ezért csak letettem, ott hagytam, és kész. az eső még az elején elállt.

most az ágyon fekszem, és fél órán belül hason fekve fogok durmolni. kezitcsókolom.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters