vasárnap, október 01, 2006

faszom

egyszerűen folyton felbasz orbán. felbasz, mert hülyére vesz. mindenkit, de most per pillanat engem. az én nevemben ne beszéljen, én nem akarok kormányváltást, én nem mondtam semmit. és még az az x millió ember sem, akit leszar, akinek a véleményét magasról szarja le.
másrészt pedig ez egy kibaszott önkormányzati választás. nem parlamenti, és nem népszavazás. önkormányzatot választottunk ma. az isten áldja meg, de most már komolyan.
hogyan engedheti meg bárki is, hogy egy ilyen ember szerepeljen, nemhogy a televízióban, de a politikában. egy ilyen ember, aki lassan 6-7 éve nem politizál. semmit nem csinál, csak szarja a kibaszott spanyol viaszt, meg osztja a kurva nagy igét.

3 megjegyzés:

villanella írta...

mer őrült, mondom.

villanella írta...

csak azt az egyet nem értem, hogy bírja lassan 10-12 éve elviselni a pártja, hogy senki sem kap szerepet, senki sem politizálhat..

Névtelen írta...

az orbán az igazi vérgeci tetű. megalomán, de a legsúlyosabb fajtából és képes a tömeghipnózisra. khm. kik is voltak ilyenek a történelem során?

website statistics
hit counters