vasárnap, október 01, 2006

-

mindegy, faszom a politikába. ez a legdühítőbb, hogy nem akarok vele foglalkozni, de kénytelen vagyok, mert felbasz ez az őrült. nem kellene foglalkoznom vele. az lenne a normális.
anyám legalább nyugodt, és ez a lényeg. már a családi vonal miatt.
egyébként meg nem érdekel semmi sem ma este, megint tökre beteg vagyok, nincs kedvem dolgozni, főleg úgy nem, hogy nem fizetik meg, ami egyébként is tök gáz, mert tudom, hogy más még ennyit sem keres, de kurvára felkopik az ember álla ezzel bassza meg.

ribivel megbeszéltük az szdsz sátornál, hogy akkor is gazdadok leszünk, ő biztosan kurvázni fog, én meg mindenkinek ajándékokat veszek majd, meg meghívok mindenkit a kocsmákban, ilyenek. meg elviszem anyámat tengerpartra, megveszem az egész kórházat ott, és akkor majd nem lesz gond. és plasztikai műtéttel a karját is megcsináltatom, meg a hasát, hogy kifekhessen fürdőruciban a napra a tengerparton. az isten faszába már.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

bassz. ez megkönnyezett (és nem viccesen), már ami a mamádat illeti. annyira szeretem.

villanella írta...

hát még én.

website statistics
hit counters