csütörtök, szeptember 14, 2006

treff

olyan szívesen írnám, hogy minden roxána ismerősömnek boldog névnapot, de szomorúan fedezem fel, hogy egyetlen roxána elnevezésű ismerősöm sincsen!!! ez tarthatatlan. megyek, és nézek a wiwen egy roxánát, és küldök neki névnapi üdvözletet. azonnal.

a ribivel verset elemzünk. tök jó. bár fura volt így, chaten. meg hirtelen. amit az eslő 5 percben írtam, azt simán lehet, hogy az utolsó 5-ben megcáfoltam. ilyenek.

bassz, 136 roxána van a wiwen. sose gondoltam volna. mindegy, asszem egy horváth roxánának írtam végül, találomra, a 3. oldalról. nincs vele közös ismerősöm.
ja, és a legtöbb roxána győri, gondoltad volna? fura, biztos ilyen nyugati névadó hatás..

5 megjegyzés:

villanella írta...

nekem vasárnapra hildegárd van írva a névnaptárban. kutyanévben pedig csitri, dió és morti :)

Névtelen írta...

min vagy most rajta? :)kib jó a tricky.

villanella írta...

min vagyok rajta? nem értem a kérdést..

Névtelen írta...

valami vidámítón

villanella írta...

jah - nem.:)

website statistics
hit counters