vasárnap, augusztus 13, 2006

zanza

pénteken a scissor sisters isten volt. nem is tudom, tényleg. tékjormamaáut. meg konfortiblinámb. én nem is tudom.
mindegy, nem fontosak ezek bizonyos szempontból, csak annyiból igen, hogy kicsit megint, mint régen, szóval szerettem, mert régen szerettem már a szigetet, és pénteken mégis, igen.
köcsög ribi bebaszott, mint az állat, és rajta rengeteget nevettem, főleg, mikor a hasára akartam ülni, de épp akkor smárolt le egy csajt a fűben fekve - zajlik az élet, na.
meg ma, kint a gangon állt, mármint a ribi, és kiabált nekem, hogy gyere, mintha azt mondta volna, gyere apjuk, és büszkén mutatta a macskát, aki a szomszéd kert garázsa előtt dugott éppen, kicsit még ügyetlenül, de igazán szenvedéllyel, és néztük, hogy milyen ügyes ez a gyerek, azt is elfelejtve, éjjel mennyire kiakadtunk, hogy elszökött.

1 megjegyzés:

villanella írta...

na jóvan mucikám, ma este találkozhatnál velem is, hm? csak én meg nem tudom a számodat, de elkérem ma a ribitől jól.

website statistics
hit counters