kedd, augusztus 15, 2006

újabb zanza

na, kicsit szigetundorom lett, de azért ma még rágyúrok egyet, és picsarészegen rázom majd a seggemet a mirrorban. na.
tegnap hazajött a róka, és olyan tündéri macskává változott, hogy nem is értem. annyit aludt, amennyit én sem tudok, pedig rekorder vagyok ilyen téren.
aztán meg valamelyik nap láttuk a váci utcában a syl-t meg a bébiévit. évi jól meghízott, azt hiszem még cüccögtem is nekik vagy a ribi, nem emlékszem, de cüccögés az volt.
egyszer majd, ha lesz időm, akkor rendesen irok postokat, mert egy csomó mondanivalóm van, de most nincs sajnos.
justinra ébredni jó. énekelni, hogy ájdzsösztvanalávjubébi. jeee.

1 megjegyzés:

villanella írta...

igen, igen, nemapácazárda vagyok:)
én meg tégedet imádollak, retrokám.

website statistics
hit counters