hétfő, augusztus 21, 2006

rend

na, cigiztem a kertben, és egyben összeszedtem a kerti hamuzó alkatrészeit, melyek a kert különbőző pontjain helyezkedtek el.
aztán meg a mogyi kérdezte, hogy kutyát sétáltattam-e, mert az asztalomon van egy bot, amit idefele vettem fel, mert olyan szép fából van ám, hogy kellene farigcsálni vagy valami. persze úgysem fogom, csak berakom majd a kocsiba, és ott lesz vagy fél évig.
régen apám megtanított fűzfasípot csinálni, amivel nagyon menő voltam az úttörőtáborokban.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

madárfészek nem sodródott le?

Névtelen írta...

picike,nagyon okos vagy:-)

villanella írta...

a madárfészek jól van. :)
okos vagyok? tudom ám! milyen a balcsi? vagy nem?

villanella írta...

igyál teát akkor, meg takaró alá.

Névtelen írta...

mert órákig is pakolásznál a kertben csendben:-)
már itthon.a balcsi szép,tudod.

villanella írta...

na, jóvan akkor.

website statistics
hit counters