péntek, július 14, 2006

fura, de péntek

sokat gondolkoztam azon, hogy leírok ide egy történetet, de aztán rájöttem, hogy ez a blog sosem volt annyira személyes, hogy leírjam. persze, személyes, de sosem írtam konkrét dolgokról. mármint olyan konkrét dolgokról. mindegy. a lényeg, hogy nem írom le, na.
nincsen lopott wifim két napja, úgyhogy most a tesóméktól netezek. azért ez jobb, mert gyorsabb, meg minden. anyám cuki, jódozgatja a kobakomat reggel-este. apámtól meg kölcsönkértem a kocsiját, amíg az enyém műszaki vizsgázik, úgyhogy lesz zene, meg légkondi, elég vagány, nem?
mi van még? semmi külcsi, de tényleg. persze a faszkivanon túl. feszül az egész fejszerkezetem, meg csíp.

1 megjegyzés:

villanella írta...

mi a faszért vagy még bent, te béna. tünés haza és pihi! na.

website statistics
hit counters