péntek, november 11, 2005

pont.

végülis nem tudom. nem tudom, miért jobb végletesen elutasító lenni. persze mindegy is. én nem fogok változni. nemcsak mert nem tudok, hanem mert nem is akarok. nevezhetjük ezt betegségnek is, mindenki úgy nevezi, ahogy akarja. nem fogom elnyomni. szeretem, aki vagyok, és ezt nagyon nehéz volt elérnem. kurva nehéz. az nem érdekel, hogy más szereti-e azt, aki vagyok. az már az ő dolga. de nem szeretnék úgy felébredni, hogy valaki mást játszottam. utálnám a szememben a nyomát.

4 megjegyzés:

Szomjas Zsiráf írta...

ne is, ne is, plíííííz, mindenkit télleg ne. hangtompítóssal. homlokon. az eléggé végleges. :)

Névtelen írta...

dont ever change

villanella írta...

persze.

Névtelen írta...

Nempolly - jajj, most én is ebben az állapotban vagyok! Megnyugtattál valamennyire.

website statistics
hit counters