szerda, július 13, 2005

reggel

a barbinál kezdtünk wendyvel, és az nagyon jó volt. a barbi munkatársam, régóta otthon van, mert terminátoros lett a lába. csavarok, meg drótok lógnak belőle. ráadásul földim is, és bírom is. is. mindegy, a lényeg, hogy kurva szép helyen lakik, meg a kávé is finom volt, meg mulattunk is azért. meg jó volt látni.

aztán elmentem vért adni, mert mindig vért akarok adni. de megint nem engedtek. mert alacsony a vérnyomásom. de azt legalább sikerült megtudnom végre, hogy a-s a vércsoportom. meg furcsán nézett rám az orvos, mert beixeltem azt a rublikát, hogy homoszexuális vagy biszexuális viszonya volt-e. mondtam neki, hogy jelenleg egy lánnyal élek. mókás ez. aztán a vérnyomás mérő nem tudta megmérni a vérnyomásom, és akkor megköszönte az orvos, hogy segítettem neki, mert nem tudott angolul, és évek óta én voltam az első, aki felvilágosította, hogy az err rövídítés az angol error szót jelenti. na így.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters