szombat, március 19, 2005

hulla vagyok asszem

tegnap mint aki jól végezte dolgát, hazajöttem a munkahelyemről 7kor mondjuk. aztán a macska gusztustalan hugyát súroltam, amit a wc-je mellé illesztett, és olyan szaga volt, mint a napok óta vizeletes gatyában járó homelesseknek. fájt a fejem és írtó szarul voltam, csak arra tudtam gondolni, hogy ágyba dőlök és a napnak vége.

aztán csörgött a telefonom, a főnököm volt az, és normális esetben eszem ágában sem lett volna felvenni (ki is akartam kapcsolni, mikor hazaértem - én hüje nem tettem), viszont most felvettem, mert tegnap kirúgták azt a kolleginámat, akivel képtelen voltam együtt dolgozni, akivel bárki is képtelen volt együtt dolgozni, és aki mellesleg életem egyik legnagyobb kudarca, ami az emberi kapcsolatokat és azok kialakítását illeti. szóval kirúgták, és ő elrohant, és én este valamiért azt hittem, hogy vele van valami, és felvettem a telefont.

nem ez volt, egyszerűen csak behívtak dolgozni, hogy csináljak meg valami melót, ami másé lenne, de ő nincs ott és nem is tud odamenni. 10-re mentem be, és egészen reggel fél7-ig ott voltam. aztán itthon ledőltem, telefonok kikapcs, és úgy döntöttem nem megyek ma dolgozni. ez csak azért gáz, mert nem szóltam, és volt azért olyan dolog, amit meg kellett volna ma délutánra csinálnom.

mindegy, a lényeg, hogy most megint okoztam magamnak egy ilyen helyzetet, amiben egyetlen sms elég lett volna ahhoz, hogy minden kellemes legyen. de nem írtam smst, úgyhogy most ez van. és baromi fáradt vagyok, és holnap már vasárnap és a jövő héten minden kezdődik előlről.

nagyon, nagyon fáradt vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters