péntek, március 18, 2005

húsvéti sonka óriásplakát szöveget írni és a látványt kitalálni - nos, azt hiszem egy igazi kihívás lehet.. kurvaélet.

na jó, egyébként minden rendben. tegnap éreztem először életemben, hogy a határaimat súrolja a munka. aztán 3/4 6-kor felhívott a nagynéném, akivel nem beszéltem karácsony óta és 1 órán át szapulta az apám új csaját. jól kiöntötte az összes szart rám, majd elindultam. a boltból, mint egy málhás ló sétáltam haza és még a szép időnek sem tudtam örülni, mert szatyrot nem vettem valamiért, ezért a hátamon táskámmal és a gitárral, a bal kezemben két kiló krumplival, a hónom alatt tojással és a kezemben sajttal meg cigivel caplattam hazafelé.

otthon a mosogatnivaló várt és a macskaalom, amit már ki kellett volna takarítanom. leraktam a cuccokat és azt éreztem, hogy akkor én most úgy két hétig nem mozdulok.

a barátok közt azért helyrerakott, meg a rakott krumpli, amit csináltam, és hát macsu.

no nem nyávogok, új nap van, új élet.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters