péntek, február 11, 2005

és hogy hogyan kell

a főnöknek kedves levelet visszaírni a hülyeségre, amit felvet, megakadályozván a hülyeséggörgeteg elindulását? íme az iskolapélda:

01. főnök levele, péntek reggel, 9:22, címzettek: villa és munkatársai

Kedvesek,

Szeretném ismét megerősíteni, hogy a munkaidő hivatalosan 9.00-kor kezdődik.
Ezért kérlek, hogy 9.00 és 9.15 érjetek be.

Még most is egyedül ülök a szobában, nem először az utóbbi hetekben? (SMS-eket sem kaptam.)

Akinek általában (a kivételes eseteket leszámítva) ettől eltérő munkarendre van szüksége, jelezze nekem és főfőnöknek, és megbeszéljük.
De kérlek, vegyük komolyan a reggeli munkakezdést.

Köszönöm, főnök.

02. villa válasza, péntek délután, 17:20, címzett: főnök

Kedves főnök,

Ne haragudj, hogy ennyit késtem a válasszal.
Igyekszem 9.00 és 9:15 között beérkezni a közeljövőben. Vagy ha valami közbejön, arról SMS-ben értesíteni. Sajnálom, hogyha ezek közül bármelyiket is elmulasztottam a közelmúltban.

villa.:)

03. főnök válasza, péntek délután, 17:25, címzett: villa

Kedves villa,

köszönöm, épp ezt a remek hozzáállást vártam Tőled :)

Köszi, főnök

éljen, éljen! ora et labora.
megmég az is. csak szépen, kedvesen.
és vigyázat, a komolyság és a hülyeség ragadós lehet.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters