hétfő, január 10, 2005

mondjuk

kb olyan, mintha betonból lenne a szemhéjam, meg az agyam. nyom, meg húz, meg mittomén, és kurvára nincs kedvem itt lenni, de kurvára lelkiismeretes, meg felelősségteljes hülyegyerek vagyok, hogy nem hagyom itt ezt a kuplerájt, a sok lusta köcsöggel, akik viszont kurvára leszarják az egészet és kávézáson kívül semmit sem csinálnak az égegyetttavilágon.

na jó, akkor most leírtam és megkönnyebbültem is, csak a beton érzés maradt, de az majd elmúlik nyílván idővel.

meg kimondhatná mindenki, amire gondol, sokkal egyszerűbb lenne minden, utálok hazudós szemekbe nézni, illetve mondjuk leszarom, csak nem szeretem, mikor nem néznek rám, mikor beszélnek.

és az sem jó, hogy mindig játszunk, hogy azt játszuk nem vagyunk barátok, aztán meg azt játszuk, hogy kurvajó barátok vagyunk, aztán meg nekem van több kurvabefolyásosbarátom, nemis mert nekem még a kisfaszomiscimborám.. szóval egyébként te mennyit érsz. úgy értem magadnak, mert ugye az volna a lényeg.
15 dkg, héjjastúl, plusz minusz.
és akkor még nem számoltam magammal.

sétálni kell, eget nézni. tegnap sast is láttunk, pont mikor én is sas voltam. vannak jelek. úgyis tudom, hogy tudok repülni egyébként.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters