hétfő, december 13, 2004

a jocival

utaztam a metrón és tök jó volt. a joci tök jó. most ilyen tök jós hangulatom van amúgy.

aztán meg mondta, hogy a goren apa lett. szép.

szombaton az eklektikában nagyon vicces volt, a viktorral kacagtunk nagyokat. meg volt dráma és én a drámát mindig úgy szeretem. a viktor megbántotta a brigit, aki besértődött, aztán persze a viktor úgy akart békülni, ahogy az tőle várható, vagyis kissé bunkón, amire a brigi két perccel később adta be a derekát, mint kellett volna, ezért a viktor sértődött halálra, de közben nevettünk sokat. én legalábbis mindenképp, a viktor, meg ha nem a brigivel kommunikált, szintén.
szóval így volt ez szombaton. jó is volt.

tegnap pedig nem mozdultam ki otthonról. főztem is, meg minden. és még a doktor szöszit is néztem a tévében, mert unatkoztam. hát így.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters