szombat, december 11, 2004

drím on

az aerosmith-től. ez szól most. kellemes emlékek, gyerekkoromból.

olvastam szomjas postját, amit az enyémmel kapcsolatban írt és meg kell jegyezzem, hogy az erkélyről természetesen mi is mindent kidobtunk, amit lehetett. persze papírrepülődobó-verseny, meg petárda (bár azt én nem mertem, mert pasztercsák lacinak a kezében robbant fel abban az évben és féltem, hogy én is így járok - a mai napig félek a petárdától), szóval minden.
de a legjobb az a kinder tojásos buli volt. a sárga rész egyik felébe sütőpor került, a másikba meg ecet, és ha gyorsan összezártad, felráztad és dobtad, akkor a levegőben szétrobbantotta a kémiai reakció. imádtuk, na. és hozzánk is jöttek, rendőrök is egyszer, de a nagybátyám komoly embert játszott, pedig percekkel a rendőrök előtt még ő kiabált a legjobban, hogy ez mekkorát pukkant...

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters