vasárnap, október 24, 2004

pénteken

meg az volt még, hogy jöttem ki az offiszból és ott volt lent a cini, meg a lánya, meg stáb. és nem tudtam kimenni, hiszen felvétel volt. cini szomorú, lánya szomorú. susmognak, kamera veszi. én egyébként kedvelem a cinit, merthát mindegy az, hogy okos-e vagy bármi, azért tudok néha mosolyogni a dalain, és van neki hangja, valljuk be. az meg nekem elég. mert hiszen énekes vagy mi.
aztán kamera leáll, én mehetek, cini feláll, smink, kérdezget, a lánya pedig szomorú. ezt nem volt jó látni.

tegnap meg a sarkban voltunk a brigiékkel és könnyesre kacagtuk magunkat. a viktor meg én asszem eléggé szórakoztatóak lehetünk a barátaink számára. nem is csodálom mondjuk. volt sok móka s kacagás.

ma pedig rájöttem, hogy meg kell csinálni az i put a spell on you leszbikus verzióját: i put a smell on you címmel. háát.. a klipje egészen szórakoztató lenne.. de erről majd később mesélek talán..

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters