szombat, október 23, 2004

na jó

a goren hülye, mert egyáltalán nem is én loptam el a macit, mert én igenis a szívemen viselem a yumiyumi sorsát és tudom, hogy fontos volt nekik az az állat, ráadásul veszélyes bűnöző is, én meg nagyon félek a veszélyes bűnözőktől, legalábbis annál biztosan jobban, hogy megpróbáljam elrabolni őket. na.

tegnap pedig a szódában jól éreztem magamat. például kedves emberekkel is megismerkedtem, ami igazán öröm, mindig, nemde?

aztán pedig úgy néz ki mégis lesz londonban szállásom, ami kifejezetten feldob, bár igazság szerint az sem zaklatna fel, ha nem lenne. ilyenek vannak.

meg még az, hogy ma be kellett mennem a munkahelyemre és az azért nem jó. utána meg főztem, az azért jó volt. és az anyukám azt mondta, hogy nem baj, hogy megleptem magam egy repcsijeggyel. meg azt is, hogy szeret. meg hogy az unokatesóm titokban férjhez ment.
ja és felhívott a georgi, aki gyerekekre vigyáz londonban és vagy fél órát beszélt, amit én nagyon szeretek hallgatni, mert viccesnek találom.

most vettem egy levegőt, mert kifulladtam a sok írástól.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters