péntek, október 22, 2004

a fotókiállítás

megnyitójáról lecsúsztam, mert egyrészt nem tudtam korábban elindulni a munkahelyemről, másrészt az orsinak vala névnapja, és mivel ma utazik madridba, csak tegnap ért rá.. szóval így. de megnézem a hétvégén.
és amennyire izgultam, hogy tetszeni fog-e az ajándék, tulajdonképp annyira tetszett neki. a neruda postása is jó választásnak bizonyult. magamnak meg vettem egy kirkegaard-t, a csábító naplója talán, ez a címe. elég jó ez is. viszont nem vettem észre melyik évtől írják sören-nek a régen áthúzott o betűs dolgot. mindegy is.

aztán meg kifejezetten jó volt a soma tegnap. kifejezetten jó volt a zene. és ő is jófej volt, nem is értem én az ilyet sose. hogy miért kedvesek velem az emberek. de mindegy is.

most meg annyira nincs kedvem elindítani a napot, hogy nem tudom szavakba önteni azt. de muszáj, a fenébe. muszáj.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters