szerda, augusztus 11, 2004

höcske

tegnap felhívott, hogy főzött tárkonyos ragulevest, amire még én tanítottam online. és hogy sok lett, és hogy majd holnap (ma) küld nekem futárral a munkahelyemre. kacagtam, mert azt gondoltam vicc ez, úgyse.
erre most az a helyzet, hogy fél óra múlva itten van a futár az én tárkonyos ragulevesemmel és ez baromira izgalmas. tényleg.

bence kollegám ma vidám, ami azért jó, mert ilyenkor folyton kacagunk. dolly kolleganőm meg néha elsírja magát, de már ezt is megszoktam, mert nála ez naponta rendszeresen előjön. a munkahelyen estig nem lesz víz, ami csak azért vicces, mert furán hangzik majd, ha egy tárgyaláson a kedves ügyfél ki akar menni wc-re és azt mondjuk majd: fáradjon át oda a szemközti plázába kedves fiatalasszony.

megyek cigizni. az valahogy fix.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters