kedd, június 15, 2004

prekoncepciók

nem hiszem, hogy valami brutálisan sértőt írtam volna az előző postomban. azt meg kifejezetten nem értem, hogy ha bevállalod, hogy te ilyen vagy, akkor azon, amit gondolok és "papírra vetek" miért akadsz ki. neked is megvan az elképzelésed rólam (ráadásul lehetetlenség azokon az elképzeléseken picit is változtatnom, szinte belezársz azokba a skatulyákba, simán rámcsukod a dobozodat bármikor).
én nem kezdek el most szájalni, hogy nem vagyok ilyen, meg kurvaanyád, meg mit képzelsz magadról. ezt gondolod. nem vagdalkozom, nem akarlak megalázni egészen más mondatokkal, amik nem is a problémáról szólnak. lehet, hogy megtehetném, de nem fogom, mert nem erről szól. csak leírtam, hogy van egy dolog, ami zavar. nem hittem/hiszem, hogy bántottalak/bántalak/bánthatlak ezzel. sajnálom, ez a max, amit tehetek.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters