szombat, május 15, 2004

gyűlés

szóval ma találkoztam anyámmal az egyik párt kampánynyitó gyűlésén. mert anyám politikus volt. és most is jár ilyen rendezvényekre. érdekes ez egyébként, a rendezvény is, meg az egész szociális fílingje.

igazából az embereknek talán teljesen mindegy, hogy ki, csak vezesse őket. nem sokban különbözik egy-egy párt vagy vallás, vagy bármilyen más akármicsoda rendezvénye. emlékszem egyszer elmentem tán 97 környékén a tűz nevű rendezvényre itt pesten, ugyanott volt, ahol a mai gyűlés. keresztény akármi volt, ahol vicces dolgokat mondott egy bácsi a szinpadon és emberek elájultak, mert megszállta őket a szentlélek. hasonlóan viselkedtek itt is, ma. sajnálom egyébként, elég szegényes lehet az életük. illetve nem tudom. mindegy is.

anyámat kézenfogva kísértem. borzasztóan örül ilyenkor, hogy látják az ő lányát, akire nagyon büszke. csevegtünk gyula nevűvel, imre nevűvel, lászló nevűvel, katalin nevűvel, ildikó nevűvel, mindenki mosolygott, szeretik anyámat. állítólag emlékeznek rám kiskoromból, én azt hiszem csak a tévéből rájuk. de kedves emberek amúgy.
én meg olykor elmentem megkeresni az újságíró ismerőseimet, varrót, a drágát, meg alföldi zolival is összefutottam, akivel kis lelki fröccs után számot cseréltünk, hogy majd még. aztán tudom, hogy úgyse.

a külső sátornál rendkívül rossz, elég drága kaját vett nekem anya, de a dobozos kaiser elég jól esett. jól éreztem magam, főleg a napsütés, és anyuci miatt. bár őszintén szólva a gyűlés is kellemes volt, mert anyámmal ilyenkor mindig jókat viccelődünk az előadások és a beszédek közben. kritizálunk, mulatságos dolgokra hívjuk fel egymás figyelmét, vagy esetleg himnuszt énekelünk, meg mittudomén. bár az kicsit szerintem rosszul esett neki, hogy a matricát nem voltam hajlandó magamra ragasztani, de mondtam, hogy én nem politizálok. punktum. a gyűlés kéremszépen. a gyűlés.

most meg itthon üldögélek, európa kiadó cd-t írok, mert nosztalgia tört rám. és azon tanakodom, hogy a zsófia nevű ismerőseimet matáv telefon és praktikum egység híjján hogyan köszöntsem. nehéz ez.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters