szerda, február 04, 2004

hát ez a muzsika tényleg elég brutális, amit most kaptam. igazából én nagyon szeretem az ilyen tipusú zenét. nem mindig viselem el, de nagyon szeretem. annak idején félelmetesen hatott rám például a hole.

"when they get what they want they never want it again
when they get what they want they never want it again

go on, take everything, take everything i want you to
go on, take everything take everything take everything i want you to

And the sky was all violet I want it again, but more violent, more violent
and i'm the one with no soul
one above and one below"

emlékszem mindenki nirvana kattant volt, de valahogy az engem annyira nem fogott meg. ellenben a hole:) na persze nem kell ezt túldimenzionálni, nem volt ez ilyen rajongó flash, csak egyszerűen bejött. decc it.

szóval ez a kellemes meglepetés, amit itten hallgatok épp, ez elég kemény csajos punk, másodpercenként ismétlődő refrénekkel, úgymint, "fresh blood, fresh blood", 3 akkorddal, és kurva jó:) ismét köszönöm, most hogy már tudom is, hogy mit. hehe.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters