csütörtök, január 01, 2004

meg kell köszönnöm a katusnak és gorennek azt, hogy tegnap este a nagy semmiből elővarázsolták belőlem a kedvet. valamiféle konyakot ittunk náluk, amíg katus főzött két éhes lánynak, és bár a konyak nem volt épp a legfinomabb ital, mégis olyan hatással volt rám, hogy hazafele már a petárdázás sem hozott ki a sodromból. sőt, itthon kedves kis baráti körben elfogyasztott alkohol mennyiség után az eklektikában még tánc is kerekedett, illetve jómagam kezdtem mozgatni tagjaimat ütemre, ahogyan mások is. egészen jó estém lett. rengeteg emberrel megismerkedtem, példul egy müncheni fiúval, akinek zseniális kalapja volt és folyton meg akart hívni egy italra, amit én már (okosan) nem fogadtam el, meg angol leszbikus lányokkal, meg egy londoni fiúval, aki annyira édesen táncolt, hogy ezt többször ki is kellett fejtenem neki. szóval ezzel az egésszel csak azt akartam mondani, hogy a goren papa megmentette a szilveszteremet. köszönöm neki.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters