szerda, december 31, 2003

kedves ribanc elnevezésű barátom nagyon szórakoztatóan ír. örülök, hogy belevágtál.

csuda nap volt a tegnapi, rég éreztem magamat jól. úgy kezdődött, hogy kávéztam, egy franciahonban élő barátnőmmel, aki nagyon kedves és jó. és már ez nagyon jó volt, a beszélgetés, a sok mosoly.. aztán ribanckával eklektika, ami egyébként is mindig elég jó, de ribanccal pláne, mert ő nagyon szórakoztató ember, meg mert régen láttam, azért is. és este meg a goren papával, meg moszattal szóda volt, és a szóda is kifejezetten szórakoztató volt tegnap éjjel, valszeg a kevéske emberszám miatt, meg talán azért is, mert eleve remek hangulatban érkeztem, nem tudom.

rászoktam a humor1-re. ezt nem anniyra büszkén mondom, de az van, hogy ha választanom kell, hogy bud spencer, 50 cent, airport vagy regionális hiradó legyen az otthoni aláfestés, akkor mindenképpen inkább a humor1-re kapcsolok. ciki or nát. hír it cáms, áj kent hájd.

kényszeres bulipara illat a levegőben. szeretnék repülőszőnyeget. meg géppisztolyt. agressz orsi.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

mit kerestem, koszonom

website statistics
hit counters