péntek, január 09, 2004

kiskoromban úgy voltam marc almonddal, hogy láttam a tévében a klipjeit, a tainted love-ot, meg a somethings gotten hold of my heart-ot és azt gondoltam, hogy ő nem is ember. azt gondoltam egy másik világból jött, valami ufó. aztán egyszer, mikor nick cave volt számomra egyfajta kultúrattasé tinédzserként, és a könyve, meg a zenéje töltötte ki a csöndet és az üres órákat, és rajta keresztül újra eszembe jutott az aranydal... szóval akkor szereztem egy marc almond kazettát és imádtam. jójó, persze tudom, a hangja nyávogós, meg buzis az egész durván, de jó dalai voltak, tényleg. és aztán nem jutott eszembe egészen a mai napig. a kazetta sem. éveken át. viszont ma egész nap az jár a fejemben, hogy:

something's gotten hold of my heart
keeping my soul and my senses apart
something's invaded my night
painting my sleep with a colour so bright
changing the grey, changing the blue
scarlet for me, scarlet for you

szóval ez van ma. még a sok arany is itt van a szemem előtt, ami a klipben hullik, de az valószínűleg csak azért, mert minden fény zavar és épp a szemembe világít egy genya halogén lámpa.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters