kedd, november 04, 2003

voltam tévében. idegesít ez a tévés dolog, be kell valljam, valamiért nem szeretek ott lenni. lehet időközben megszokom, de igazából nem is akarom megszokni. de dolgozni kell, mert pénz kell. azt mondják és tulajdonképpen így is van.

most viszont zseniális, örömteli dolog történt velem. rátaláltam egy emberre, akit nagyon régen össze-vissza kerestem és most megtaláltam, illetve egy emil címet találtam, ami hozzá van rendelve, és ez remek, boldoggá tesz. miközben ez a valaki valszeg nem is emlékszik rám és valszeg neki nem is volt olyan fontos évekkel ezelőtt az a találkozás, mint nekem.. vannak ilyenek, tudom. de írtam neki és ez éppen elég, mégha nem is válaszol, elég csak ez a tudat. beteljesedett a történet. megnyugvás. remek.

szóval ez a kedd továbbra is jó. nem hiszem, hogy változni fog. érzem, hogy ez egy csudás nap lesz elejétől a végéig.

Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters