csütörtök, november 06, 2003

először a kedd éjjelről kellene írnom. először is eléggé berúgtam. a szódában a gorennel meg annával. így indult. és jó is volt egy darabig, de aztán a gorennel leléptünk, ő haza én az eklektikába. és az eklektikában nagyon rossz volt. kicsit jó és nagyon rossz. jó volt, mert megmondtam szilvinek, hogy annyira utálom és hogy ezért elnézést kérek, de soha nem volt még senki sem ennyire ellenszenves, mint ő. és hogy próbálok tenni ellene, de nagyon nehéz. ez jó volt, mert szeretem a tiszta lapokat. aztán pedig leültettem beszélgetni nagy nehezen a legjobb barátomat, aki egy telefonbeszélgetés miatt kb 3 hónapja nem szól hozzám. és nem szeret. szóval ez nagyon rossz volt, mert egyrészt nem beszélgetés volt, ugyanis ő beszélt és mikor én beszélhettem volna mindig talált magának teendőt.. másrészt meg mert nem lett eredményes a dolog. azt mondta nem a barátom és hogy nem is akar tenni semmit azért, hogy ez ne így legyen. rossz ilyen mondatokat hallani egy olyan ember szájából, akit baromira szeretsz.
no így telt a kedd éjjel, én elég részegen és szomorúan értem haza, majd jól elaludtam.

tegnap. tegnap az volt, hogy nagyon fájt a hasam, ezért semmit sem csináltam egyig. pedig annyi sok dolgom lett volna, de képtelen voltam mozogni. és azon filóztam akarom-e ezt a tévés macerát. ha valamit ilyen nehezen kezdek, azt nem is biztos, hogy el kellene kezdeni. most is ezen gondolkozom, mert intézkednem kellene. na mindegy, ez most nem fontos. a lényeg, hogy aztán egy nagyon kedves barátomnál ebédeltem, ami remek volt. kicsit kínos beszélgetést folytattunk, majd mentem vacsorázni. egész nap mások főztjét ettem. macinál is nagyon jó volt, egyrészt mert zseniális volt a kaja, másrészt meg mert ott volt a bíró, akinek hihetetlen dumája van. annyira szórakoztató, és csak egy sört kell a kezébe adni, máris ontja a dumáját.
szóval hát itt indult az este, ahol sört ittam, ami különös, legfőképp mert nem szeretem a sört és mert emiatt nem is szoktam inni. és ami a legviccesebb, hogy az este elején katona klári cd-t hallgattunk. komolyan mondom, úgy éreztem magam, mint valami nyugdíjasgyűlésen, kurva vicces volt.
aztán pedig szóda, ahol a goren nagyon spicces volt és tele volt szeretettel, és ölelgetett mindig. és próbáltak győzködni, hogy a nemi identitásom nem is az, aminek én gondolom, és ezt a dumát én olyan sokszor hallottam már, és mindig nagyon felidegesít és most is felidegesített, miközben azért szórakoztatott is a dolog. szóval ez a kis idegesség, ami keletkezett bennem valószínűleg olyan viselkedést idézett elő, amivel az is lehet, hogy bántottam egy kicsit a gorent, de azért azt gondolom, hogy valójában nem bántódott meg.
az nagyon rossz, hogy a zsófi ilyen látványosan utál, de feladtam minden kísérletet arra irányulván, hogy ez másképpen legyen. mondhatnám azt is, hogy leszarom. szar, de nem teszek semmit sem ezellen mostmár. egyrészt már semmiféle hajlandóságot sem látok a másik oldalról hasonló esetben, másrészt meg mert valószínűleg nem is olyan fontos nekem a dolog. ha nem kedvel, hát legyen. én biztos nem ülök oda kedvesen, hogy szerezzek magamnak megint egy kurva kellemetlen és szar estét.
nos hát, basskeyről el is feledkeztem, aki annyira remek dumát nyomott a gorennek, aki le se szarta, sőt szerintem zavarba is esett olykor a csudálatos udvarló rigmusok hallatán:) mindegy is ez, de nagyon mókás volt akkor.
most meg missy elliottot hallgatok és ez egész jó reggeli muzsika, rájöttem. sose hallgattam még missy elliottot reggel, lehet ez volt a baj.


Nincsenek megjegyzések:

website statistics
hit counters